ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІНЕ ӘСЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2708-0897.2024.4.25qazТүйінді сөздер:
цифрландыру, әлеуметтік қызметтер, тиімділік, электронды жүйелер, онлайн платформалар, азаматтармен өзара әрекеттесуАннотация
Мақалада Қазақстан Республикасының әлеуметтік қызметтеріне цифрлық технологиялар мен платформаларды енгізу мәселелері талқыланады. Әлеуметтік қызметтерді цифрландыру - оларды жаңғырту және тиімділігін арттыру, ресурстар мен қызметтерге қолжетімділікті қамтамасыз ету, мемлекеттік органдар мен азаматтардың өзара іс-қимылын жақсарту, ішкі процестерді оңтайландыру жолындағы маңызды қадам. Сондай-ақ мақалада электронды есепке алу және басқару жүйелерін енгізу, әлеуметтік қызметтерді көрсету үшін онлайн платформалар құру, қызметтердің сапасын арттыру үшін үлкен деректер мен аналитиканы пайдалану сияқты цифрландырудың негізгі аспектілері талқыланады. Қазақстандағы табысты цифрлық бастамалардың мысалдары талданады, жаңа технологияларды енгізу кезінде әлеуметтік қызметтер тап болатын проблемалар мен қиындықтар анықталды. Цифрландырудың әлеуметтік қызметтердің қолжетімділігі мен сапасына, сондай-ақ азаматтардың қанағаттану деңгейіне әсері де қарастырылған. Зерттеу цифрландыру ресурстарды тиімдірек бөлуге, процестерді жеңілдетуге
және азаматтармен өзара іс-қимылды жақсартуға ықпал ететінін көрсетті, бұл өз кезегінде елдегі әлеуметтік қызметтердің сапасын арттыруға әкеледі.