БИОЛОГИЯСАБАҚТАРЫНДАСЫНИОЙЛАУДЫҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢНЕГІЗ ГІТЕОРИЯЛЫҚЖӘНЕПРАКТИКАЛЫҚАСПЕКТІЛЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2708-0897.2024.4.42qazТүйінді сөздер:
сыни ойлау, теория, тәжірибе, көрі өткірлік, технологияАннотация
Мақалада үш кезеңге негізделген «көру өткірлігінің алдын алу бойынша ұсыныстар» сабағын өткізу әдістемесі сипатталған: шақыру кезеңі оқушыларды сабақ мақсаттарына жетуге бейімдеуге және бұруға арналған. Мағынаны жүзеге асыру кезеңінде (түсіну кезеңі) студенттер сабақ арналған жаңа материалмен танысады. Рефлексия кезеңінде студенттерге жаңа мазмұнды игеру процесін талдауға шақырылады.
Мақалада Муштавинская И.В., Русских Г.А., Иванынина Е.В. әдіскерлері сипаттаған сыни ойлау технологиясының моделіне сілтеме бар. РусскихГ.А. пікірінше, сыни ойлауды дамыту технологиясы оқушы мен мұғалімнің шығармашылық ынтымақтастығына, оқушылардың кез-келген материалға аналитикалық көзқарасын дамытуға негізделген.
Мақалада Муштавинская И.В. бойынша сыни ойлау технологиясын талдау негізінде «Адам физиологиясы» пәні бойынша «көру өткірлігінің алдын алу бойынша ұсыныстар» сабағын өткізудің біз әзірлеген әдістемесі ұсынылған.
«Көру өткірлігінің алдын алу бойынша ұсыныстар» сабағын өткізу әдістемесі материалды есте сақтауға емес, міселені қоюға және оның шешімін табуға арналған, дейді Иванынина Е.В.