БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ІСКЕ АСЫРУҒА КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ДАЙЫНДЫҒЫ

Авторлар

  • Санжар Мамадалиев

DOI:

https://doi.org/10.54251/2708-0897.2024.4.014qaz

Түйінді сөздер:

ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар; толеранттылық; психологиялық дайындық; ішкі мотивация; мұғалім

Аннотация

Жұмыстың мақсаты болашақ инклюзивті білім беру мұғалімінің қажетті кәсіби
және жеке құзыреттіліктерін зерделеу, сондай-ақ университетте оқу процесінде осы
құзыреттіліктерді қалыптастыру әдістерін іздеу болды. Бұл зерттеуде ғылыми танымның бірнеше
жалпы теориялық әдістері, сонымен қатар ақпарат жинау әдістері қолданылды. Зерттеу барысында
«инклюзивті білім беру», «педагогикалық және психологиялық дайындық», «жеке қасиеттер» және
т.б. сияқты ұғымдар. зерттелді. Сондай-ақ болашақ инклюзивті білім беру мұғалімдері үшін
қажетті құзыреттерді дамытуға бағытталған әдістер кешені әзірленді. Инклюзивті сыныпта жұмыс
істеу мұғалімнен жеке тұлғалық ерекшеліктердің кең ауқымын, сондай-ақ әртүрлі білім беру
қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге педагогикалық және психологиялық дайындығын
талап ететіні анықталды. Зерттеудің практикалық маңыздылығы әзірленген әдістер жиынтығының
педагогикалық қызметте қолдануға дайын екендігіне және болашақ инклюзивті білім беру
мұғалімдерінің кәсіби және жеке дайындық қасиеттерін қалыптастыруда тиімді бола
алатындығына байланысты.

Загрузки

Жарияланды

2024-03-28

Шығарылым

Бөлім

ТІЛ БІЛІМІ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ