БОЛАШАҚ ИНЖЕНЕРЛЕРДІҢ КӘСІБИ-ТИІСТІ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.17.26qazТүйінді сөздер:
Кәсіби құзыреттілік, интерактивті әдістер, белсенді және интерактивті әдістер, сұхбат, нанотехнология.Аннотация
Мақала өзінің оқу-танымдық қызметін дербес құруға және түзетуге қабілетті, болашақ таңдаған мамандығы бойынша кәсіби мәселелерді, стандартты емес жағдайларды шешуге дайын кәсіби тілдік тұлғаны қалыптастырудың өзекті мәселесіне арналған. Техникалық мамандықтар бойынша орыс тілін және кәсіби орыс тілін оқыту тұрғысынан алғанда мәселенің шешімі құзіреттілік көзқарасы аясында оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін тиімді, шығармашылықпен қолдануда. Бұл тәсіл мотивацияның, білімнің беріктігін, белсенді өмірлік ұстанымын және өзара әрекеттестік негізінде өзін-өзі көрсету еркіндігін құрайтын алған білімдерін іс жүзінде қолдануға ықпал етеді. Болашақ кәсіби іс-әрекетке байланысты сұхбаттасу әдісі болашақ мамандардың кәсіби-тиісті құзыреттіліктерін дамытудың тиімді құралдарының бірі ретінде қарастырылады. Мұғалім-модератордың шығармашылық тәсілі жоғарыда аталған әдісті (сұхбатты) баспасөз конференциясы, әңгіме, дөңгелек үстел сияқты интерактивті әдістермен түрлендіруге мүмкіндік беретіні көрсетілген. Трансформация, жұмыс нысандарының өзгеруі оқытушының шығармашылығына, оның құзыреттілігіне, оқушылардың ерекшеліктерін, қажеттіліктерін, мүмкіндіктерін ескеру қабілетіне байланысты.