Жалпы білім беру пәнін кәсіпкерлік пәнін оқытудың тиімділігі

Авторлар

  • Мирзакаримова M.M Андижанский государственный институт иностранных языков

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.16.26qaz

Түйінді сөздер:

кәсіпкерлік және білім беру, жастар, сындарлы, декларативті, метакогнитивтік, инновациялық, іскерлік дағдылар

Аннотация

кәсіпкерлік қызметке бағдарлана отырып, жалпы білім беретін пәндерді оқытудың дидактикалық негіздерін жетілдіру оқытуда демонстрациялық, практикалық түсініктемелер мен репродуктивті әдістерді пайдаланудың сапалы өсуін қамтамасыз етеді, оқушылардың білім көлемін кеңейтуге, өзіндік жұмыс дағдыларын дамытуға қызмет етеді. Пилоттық зерттеу Андижан облысының Бұлақбашы, мархамат аудандарының, Ферғана және Наманган қалаларының орта мектептерінде жүргізілді. Таңдалған алаңдарда пилоттық зерттеуге барлығы 1022 респондент қатысты. Базалық пилоттық кезеңде, қалыптастырушы кезеңде, айқындаушы эксперименттік кезеңде. Нәтижесінде теориялық материалдарды практикалық қызметпен үйлестіру әдістемесін қолданғаннан кейін кәсіпкерлікке бағытталған жалпы білім беретін пәндерді оқыту жағдайы анықталды. Кәсіпкерлікке бағытталған жалпы білім беретін пәндерді бағалау критерийлері мен оқыту көрсеткіштері әзірленді. Зерттеу қорытындысы бойынша эксперименттік топтардағы білім алушылардың білім көрсеткіштері орта есеппен 13,8% - ға өсті.

Загрузки

Жарияланды

2025-06-03

Шығарылым

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ