Жалпы білім беру пәнін кәсіпкерлік пәнін оқытудың тиімділігі
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.16.26qazТүйінді сөздер:
кәсіпкерлік және білім беру, жастар, сындарлы, декларативті, метакогнитивтік, инновациялық, іскерлік дағдыларАннотация
кәсіпкерлік қызметке бағдарлана отырып, жалпы білім беретін пәндерді оқытудың дидактикалық негіздерін жетілдіру оқытуда демонстрациялық, практикалық түсініктемелер мен репродуктивті әдістерді пайдаланудың сапалы өсуін қамтамасыз етеді, оқушылардың білім көлемін кеңейтуге, өзіндік жұмыс дағдыларын дамытуға қызмет етеді. Пилоттық зерттеу Андижан облысының Бұлақбашы, мархамат аудандарының, Ферғана және Наманган қалаларының орта мектептерінде жүргізілді. Таңдалған алаңдарда пилоттық зерттеуге барлығы 1022 респондент қатысты. Базалық пилоттық кезеңде, қалыптастырушы кезеңде, айқындаушы эксперименттік кезеңде. Нәтижесінде теориялық материалдарды практикалық қызметпен үйлестіру әдістемесін қолданғаннан кейін кәсіпкерлікке бағытталған жалпы білім беретін пәндерді оқыту жағдайы анықталды. Кәсіпкерлікке бағытталған жалпы білім беретін пәндерді бағалау критерийлері мен оқыту көрсеткіштері әзірленді. Зерттеу қорытындысы бойынша эксперименттік топтардағы білім алушылардың білім көрсеткіштері орта есеппен 13,8% - ға өсті.