ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ИНДУСТРИЯ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУДАҒЫ ИММЕРСИВТІ ТЕХНОЛОГИЯЛАР: ӘЛЕУЕТ ЖӘНЕ СЫН-ТЕГЕУРІНДЕР

Авторлар

  • Оспанов Т.М
  • Бурибеков О.С

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.16.28qaz

Түйінді сөздер:

иммерсивті технологиялар, виртуалды шындық (VR), толықтырылған шындық (AR), мамандарды даярлау, шығармашылық индустриялар, білім беру, цифрлық технологиялар, педагогикалық әдістер, білім берудегі инновациялар, оқыту технологиялары.

Аннотация

Мақалада виртуалды (VR) және кеңейтілген шындық (AR) сияқты иммерсивті технологияларды шығармашылық индустрия мамандарын даярлаудың білім беру процесінде қолдану мүмкіндігі қарастырылады. Зерттеудің өзектілігі цифрлық технологиялардың қарқынды дамуына және дәстүрлі педагогикалық тәсілдерді жаңа жағдайларға бейімдеу қажеттілігіне байланысты. VR/AR шығармашылық ойлауды, визуалды қабылдауды, кеңістіктік модельдеуді және дизайн, сәулет, өнер, медиа және басқа салалардағы студенттердің тәжірибеге бағытталған дағдыларын дамыту мүмкіндіктері талданады. Сондай-ақ білім беру ортасына иммерсивті шешімдерді енгізудің техникалық, әдістемелік және психологиялық аспектілеріне байланысты негізгі сын-қатерлер анықталды. Отандық және шетелдік тәжірибені талдау негізінде иммерсивті технологияларды шығармашылық білім беру бағдарламаларына тиімді интеграциялау бойынша ұсыныстар тұжырымдалады.

Загрузки

Жарияланды

2025-12-11

Шығарылым

Бөлім

ӨНЕР(МУЗЫКА; ХОРЕОГРАФИЯ, ТЕАТР)