МЕКТЕПТЕ ТАРИХТЫ ОҚЫТУДА ВИЗУАЛДЫ ДЕРЕКТЕРДІ ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

  • Алдабергенова М.К.
  • Ахмет Ә.М.

DOI:

https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.01.27qaz

Түйінді сөздер:

тарихты оқыту, визуальды деректер, көрнекі бейнелер, жаңашыл әдіс

Аннотация

Тарихты оқытуда көрнекі бейнелерді қолдану аса маңызды. Соңғы жылдары дайындалған оқу бағдарламаларында тарих тақырыптарын оқытуда көрнекі материалдарға мән беріліп, визуалды көздерді қолдану ұсынылады. Бұл зерттеу адамзаттың ең көне байланыс құралы әрі тарихи дерек көзі болып табылатын көрнекі бейнелердің тарихты оқытуда қолданылуына теориялық шеңбер құру мақсатында жасалды. Зерттеудің мақсаты — тарихты оқытуда теориялық және практикалық тұрғыдан көрнекіліктерді таныстыру. Зерттеуде әсіресе ХХ ғасырдың басынан бастап қоғам өмірінің барлық салаларына әсер еткен және әлеуметтік ғылымдардың барлық салаларында кеңінен қолданылатын көрнекі бейнелердің тарихты оқыту мен тарих жазбасына қосатын үлесі қарастырылды.

Соңғы 30 жыл ішінде көрнекіліктерге, әсіресе сапалы зерттеулерге деген қызығушылық адамдардың өмір сүру жағдайларын түсінуге қосқан үлесінің арқасында айтарлықтай өсті. Фильмдердің, фотосуреттердің, мультфильмдердің, граффити, карталар, диаграммалар, белгілер түріндегі көрнекі бейнелердің жеткілікті кең ауқымы адам өмірін қатты қоршауға алғанын білеміз.

Загрузки

Жарияланды

2025-09-30

Шығарылым

Бөлім

ҚАЗАҚСТАНТАРИХЫ