АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ СТУДЕНТТЕРІН К АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ СТУДЕНТТЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
DOI:
https://doi.org/10.54251/2522-4026.2025.07.27qazТүйінді сөздер:
: проблемалық оқыту, арнайы білім беру, кәсіби құзыреттілік, технологиялық интеграция, мұғалімдерді даярлау, студенттерді ынталандыру, ынтымақтастықАннотация
Бұл зерттеу жұмысы проблемалық оқыту технологиясын арнайы білім беру студенттерінің кәсіби құзыреттіліктеріне әсерін зерттейді. Зерттеу бақылау және эксперименттік топтармен төрт апталық экспериментті қамтыды. Нәтижелер эксперименттік топтың кәсіби құзыреттіліктерінің айтарлықтай жақсарғанын көрсетті, оның ішінде сөйлеу қабілеті бұзылысы бар балаларды түзету және дамыту жұмыстары, ата-аналармен ынтымақтастық орнату және сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен диагностикалау жұмыстар. Зерттеу оқушылардың ынтасын, белсенділігін және өз мамандығына деген оң көзқарасын арттырудағы проблемалық оқытудың тиімділігін көрсетеді. Мақалада проблемалық оқыту технологияларын арнайы білім беру бағдарламаларына біріктіру оқушылардың кәсіби дайындығын айтарлықтай арттырып, оларды осы саладағы мәселелерді шешу үшін қажетті дағдылармен қамтамасыз ете алады деген қорытындыға келді.

